top of page
חיפוש

קהילת פוטוטיפס צומחת - הכירו את צוות המשובים שלנו

עודכן: 28 בנוב׳ 2023


 

חדשות מרגשות לחברי קהילת פוטוטיפס!


אנחנו צומחים!


 

קצת על קהילת פוטוטיפס


שלום לכם, אנחנו פוטו טיפס, קהילה של צלמות וצלמים חובבים ומקצועיים שאוהבים לחוות חוויות של פעם בחיים כל פעם מחדש. קלישאתי, אבל כל כך נכון. פוטו טיפס נוסדה על מנת להוות סביבה חמה ותומכת לאנשים נהדרים שחולקים את האהבה לעולם המופלא של הצילום.

הדגש בקהילה הוא על צמיחה מתמדת ולימוד הצילום בצורה מעמיקה, מוקפדת ונגישה. מי שכבר חווה את הפעילויות שלנו יודע שלצד העשייה והאתגרים, האוירה בקהילה שיתופית, מעצימה ומלאה בהשראה.

בין הפעילויות שלנו תראו סדנאות צילום מקצועיות בנושאים מגוונים, טיולי צילום בארץ ובעולם לצד מפגשי צילום ויציאות שטח חופשיות ופתוחות לקהל הרחב. בנוסף, מתקיימת פעילות אונליין ענפה בקבוצת הפייסבוק הפרטית של פוטו טיפס, הכוללת אתגרים, טיפים והרצאות בשידור חי, הדרכות מצולמות ועוד ועוד ועוד. מוזמנים להצטרף לאלפי הצלמים שכבר נכנסו למשפחת פוטו טיפס.

בקישור הבא תמצאו את כל האירועים הקרובים שלנו - סדנאות, מפגשים, מסעות ועוד. נשמח לראותכם כבר במפגש הבא!



מה זה המהלך הזה ומיהו "צוות משובים"?


אנחנו שמים דגש מיוחד על איכות גבוהה של התכנים בקהילה והיא בעלת חשיבות עליונה מבחינתנו. אנחנו מאמינים שרק כך כל החברים יוכלו באמת ללמוד ולהתקדם. לפיכך, אנחנו מתחילים תהליך חדש ומשדרגים עוד יותר את התכנים בקהילה בעזרת צוות צלמים מנוסה ואכפתי.


חברי צוות המשובים יהיו כאן כדי לעזור, לענות על שאלות, לתמוך בחברי הקהילה, לתת משובים, ליצור תוכן מעניין ומלמד ולקדם את הקהילה לעבר עתיד טוב יותר!



כחברים בקהילה, מה עלינו לעשות עכשיו?


את מה שכבר עשיתם עד היום - פשוט תמשיכו להיות פעילים בקבוצה ובפעילויות שלנו, תפרסמו תמונות, תכתבו סיפורים, תשאלו שאלות, תתרמו גם אתם ותשתפו מהידע שלכם, תהנו מהתהליך החדש הזה והכי חשוב - תמשיכו ללמוד ולהתקדם.




 

קבלו אותם במחיאות כפיים - צוות המשובים שלנו

 


אשר שמואלביץ


פנסיונר של מערכת הביטחון, כיום צלם ביחידת התיעוד המבצעי של דוברות משטרת ישראל, בוגר הטכניון - מדור לימודי חוץ במגמת צילום טכני. ניקוניסט ותיק ומאושר.


















 

איריס צמח - Iris Zemach - צלמת ותיקה בעלת ראיה צילומית נדירה וחשיבה יצירתית מחוץ לקופסא. עם המצלמה לוקחת את המציאות קצת אחרת.








 

אסף סופרין - Assaf Sofrin - נהנה מכל סוגי הצילום, אבל אוהב במיוחד פורטרטים, גם בסטודיו וגם מחוצה לו. התשוקה הגדולה שלו היא לשתף את הידע שלו בצילום, בסדנאות, הרצאות ומפגשי צילום. בנוסף לעיסוקו בצילומי תדמית, אסף מהנדס בהכשרתו ומנהל פיתוח עסקי בחברה בתחום הרפואי.




 

שלמה גלמן - Shlomo Gelman - אוהב לצלם רכבים, רחוב ולתפוס אנשים ברגעים הספונטניים והאמיתיים שלהם. מצפה לתרום ולהעביר את הידע שלו לחברי הקהילה.





 

רובי יהב - Roby Yahav - צלם סטילס מעל ל-35 שנה, מתמחה בצילום דוקומנטרי, נוף ותנועה.









 

נעם אופק - Noam Ofek - מדריך צניחה, מאמן כדורסל וצלם. מצלם תדמית, לייף סטייל וחוויות, מתמחה בצילום רחוב ותפיסת הרגע.








 

גיא אבישר - Guy Avisar - הצעיר בחבורה (בן 13 בלבד), מהצלמים המבטיחים בארצנו. מתמחה בצילום מאקרו אך לא מפסיק לחקור תחומי צילום נוספים ומיוחדים.










 

ליהי מרקוביץ' - Lihi Markovich - מנהלת אלופה בקהילה, אחראית על התוכן והמדיה, צלמת הופעות, חוויות, אופנה וסטודיו.





 

מנואל כהנא - Manuel Kahana - צלם ועורך מוסיקה חובב, יצרן של בדיחות ציניות. בזמני החופשי עובד כבודק תוכנה. מנהל את קבוצת הבת שלנו צלמים פגומים!







 

עופר רוזנר - Ofer Rosner - מנסה לגעת ברגע, ביופי ובתחושות ולהביא את הזווית הייחודית שלו לכל צילום. מצלם אנשים, ריקוד, רחוב ומידי פעם גם נופים. אוהב סטודיו אבל חי בכיף גם עם האור הטבעי. מנהל בקהילת פוטוטיפס.
















 

עמית ליבר - Amit Liber - צלם ותיק ומנוסה, המתמחה בצילום תת ימי וחוויות ייחודיות לצד העולם האהוב עליו - צילום הופעות חיות.
















 


לסיום


כולנו תקווה שהקהילה תמשיך להפיק תכנים מלמדים ומועילים לכל חבריה ואני יודע כמה הצוות מצפה ומתרגש לקראת תחילת הפעילות המיוחדת הזו.


בשמי ובשם כל חברי הקהילה, רוצה להגיד תודה ענקית לכל חבר בצוות שנרתם למשימה. פעילותכם והשקעתכם ללא ספק יעזרו לשדרג את הקהילה פלאים!


שלכם,

ויקטור.


ב - ה - צ - ל - ח - ה !!!!



 
 


 

קישורים רלוונטיים


324 צפיות0 תגובות
bottom of page