top of page
חיפוש

ברוכים הבאים לאתר הרשמי של קהילת הצילום פוטו טיפס

עודכן: 28 בנוב׳ 2023


זהו הפוסט הראשון בבלוג הצילום שלנו, אחריו יגיעו עוד רבים וטובים בשלל נושאים בעולם הצילום, על כך בהמשך.


ועכשיו (תופים...)


 

ברוכים הבאים לאתר הרשמי החדש של קהילת הצילום פוטו טיפס!

 




חברי הקהילה בפריים מסורתי בסיום סדנת צילום פורטרט זוגי בנווה צדק

 

שמי ויקטור זיסלין, מייסד ומנכ"ל פוטו טיפס, מתרגש ומאושר עד השמיים לספר לכם על אבן הדרך החשובה הזו בחיי הקהילה שיוצאת סוף סוף לדרך.


חשוב שתדעו שהאתר החדש הוא הרבה מעבר לשם של דומיין ואוסף קישורים. הוא מסמל עבורי את המחויבות להמשך תהליך הצמיחה של הקהילה ומהווה מעין הצהרת כוונות חד משמעית - אנחנו כאן כדי להישאר! מי יתן והאתר הזה יהפוך עם הזמן לאתר הבית שלכם, ממש כפי שהוא הפך להיות הבית האינטרנטי עבורי בחודשים האחרונים.



הרמת כוסית לרגש חגיגות שנה להווסדות הקהילה בכנס הצילום של פוטו טיפס בינואר 2020

 

אמרו לי שיש לי נטיה להתרגש יתר על המידה בהצהרות שכאלה, אז מבלי להכביר במילים אנצל את ההזדמנות להציג בפניכם את הקהילה ומה הולך להיות באתר שלנו.

 

פוטו טיפס - מי אנחנו?

 

הכירו את פוטו טיפס, קהילה של צלמות וצלמים חובבים ומקצועיים שאוהבים לחוות חוויות של פעם בחיים כל פעם מחדש. פוטו טיפס נוסדה על מנת להוות סביבה חמה ותומכת לאנשים נהדרים שחולקים את האהבה לעולם המופלא של הצילום. ​

הדגש בקהילה הוא על צמיחה מתמדת ולימוד הצילום בצורה מעמיקה, מוקפדת ונגישה. מי שכבר חווה את הפעילויות שלנו יודע שלצד העשייה הרבה והאתגרים, האוירה בקהילה שיתופית, מלאה בהשראה ומעצימה. ​

סדנאות צילום, מפגשים וטיולים


בין הפעילויות שלנו תמצאו סדנאות צילום מקצועיות בנושאים מגוונים, טיולי צילום בארץ ובעולם לצד מפגשי צילום ויציאות שטח חופשיות ופתוחות לקהל הרחב (היכנסו לרשימת כל האירועים שלנו, נשמח לראותכם כבר במפגש הבא!).



כיתת יורים בסדנת צילום ציפורים בזריחה באגמון החולה

 


קבוצת הפייסבוק


בנוסף, מתקיימת פעילות אונליין ענפה בקבוצת הפייסבוק הפרטית של פוטו טיפס, הכוללת אתגרים, טיפים בשידור חי, הדרכות מצולמות ועוד ועוד ועוד. מוזמנים להצטרף למעל אלף צלמים שכבר נכנסו למשפחת פוטו טיפס.



 
 


בלוג צילום

בבלוג הצילום שלנו תמצאו מגוון מאמרים מקצועיים, טיפים בצילום, סיפורים מטיולים בארץ ובעולם ושיתוף חוויות מרגשות מהאירועים שלנו. ​


הערה חשובה - מי שכבר חבר ועוקב אחר הקהילה לבטח יודע שמאמרים רבים פורסמו כבר בשנה האחרונה במסגרת בלוג הצילום באתר האישי שלי. בתקופה הקרובה כל התכנים הרלוונטיים יעברו משם לבלוג הזה והוא יהפוך להיות המרכזי. מוזמנים להרשם לרשימת התפוצה לקבלת כל העדכונים.

לסיכום


לא אחרוג ממנהגי גם הפעם ואגיד תודה ענקית לכם חברים יקרים - לכל אחת ואחד מכם על ההשקעה שלכם בקהילה, אוירת החברות הנפלאה שאתם משרים ועל כל התמיכה שלכם בעשייה שלנו.


אם יש לכם שאלות / בקשות / הצעות מוזמנים לכתוב לנו כאן או לדבר איתי ישירות.

שיהיה לכולנו המשך שבוע נהדר!


שלכם,

ויקטור.



 

קישורים רלוונטיים:


תגיות:

 


bottom of page